do read peoplezz

4 Mei 2011

AISEH!



       Jangan cakap I NEED YOU bila tak memerlukan. Jangan cakap I MISS YOU bila tak merindui dan tlg jangan cakap I LOVE YOU bila tak cinta! bila tak maksudkan tolong jangan ckp! tapi saya seorang perempuan yg perasaannya sgt halus dan lembut walau luaran macam jantan wa cakap lu! bila saya cakap ketiga-tiga ayat ni mmg saya maksudkan. saya maksudkan bila saya betul betul perlukan awak dalam hidup saya malah saya maksudkan juga bila masa saya sangat merindui awak dan saya sumpah saya maksudkan bila saya katakan bahawa saya cintakan awak. ececeh jiwang la pulak!

     Malang sekali sekarang ni aku malas nk dengar 3 ayat keramat ni. hati pedih dan parah la chaa. apadahal? ini semua adik lu punya pasal. awat pepundek sgt adik lu?! sorry tade niat nk mengata tapi hakikatnya memang semua ini betul! pergghh makan hati sial dengan adik kau! dia tak sepatutnya masuk campur hal kita! ni hati gua ni berdarah kau tau! bila tgk muka adik lu kat fb phuihhhh! kalau dia bukan adik kau aku da ludah da! aku buruk buruk kan dia! pergghh niat jahat da tersemai di dalam diri. kejam adilla yazid ni -.-

       Jujur saya katakan disini bahawa saya sangat memerlukan awak,merindui awak dan juga menyintai awak tapi sekian lama memendam perasaan,hati dan jiwa saya semakin parah. im dying....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan