do read peoplezz

6 Mei 2011

APA INI?

awak..
lagu yang saya dgr dalam kete asmida semalam apa tajuk..??
yang saya cakap awak suka lagu ni..
then awak cakap lagu tu awek saya suka jugak..


5 hours ago Fernando Syariz Pettini
A
W
I
M
A
F
A
N
D
I

5 hours ago Awim Afandi
Christina Perri - Jar of Hearts

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
owh ok2..
thanks..
hehe..
nak download..
awak kat mana nie..??

5 hours ago Awim Afandi
rumah .

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
owh..
dah ambil bb??
cepat awak balikkan..
:')

5 hours ago Awim Afandi
dah .
cpt lagi ? awk kan sbuk nk download lgu .
takpelah .
jap . awk dh bace blog sy ?

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
macam tu plak..
sampai hati..

5 hours ago Awim Afandi
ape yg sy tulis kt blog sy tu , act nak send by msg kat awk .
tp tak dpt sbb kdit takde .
dahla , jangan buat dyla sedih
jaga dia elok elok .
bacelah status sy yang awimafandi baik tuh
tgok dia sygkan awk

5 hours ago Awim Afandi
boy !

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
ye awak..

5 hours ago Awim Afandi
dah bace belum status yg sy ckp .

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
mana ada apa2
awak cakap apa..?

5 hours ago Awim Afandi
oh yeke .
takpelah .

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
awak hantar apa..??

5 hours ago Awim Afandi
punye panjang sy type . tak sampai rupenye .
haha . boooawimboooooo
takdepapelahboyy
sy type
awk jgnlah buat dyla sedih2 lagi
dia sygkan awk tuh
tak caye , bacelah komen dia
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=208364365850356&id=100000303820007
haaaa .
boy d i a m kenape ?

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
baca komen dia lah..
sayang la sangaat..
saya yang biising..
??
saya yang tak bg dia kuar..??
hmmm...
silap2...


5 hours ago Awim Afandi
ohhh . k3
blog sy awk dah bace ?

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
yang mana..??

5 hours ago Awim Afandi
yg msg sy nak anta kat awk smlm , tp takleh sbb kdit takde

5 hours ago Fernando Syariz Pettini
mana..?/

5 hours ago Awim Afandi
jap
http://awimafandi.blogspot.com/2011/05/bye.html

4 hours agoFernando Syariz Pettini
awak..
saya nangis baca
saya jahat..

4 hours ago Awim Afandi
haha . kelakar awak .
takyahlah nangis .

4 hours ago Fernando Syariz Pettini
saya tak pernah lupa awak..
sumpah saya kata..
saya sayang awak juga..
hati saya x pernah tutup tuk awak sayang saya..
im sorry..
saya nak off..
bye2..
kita text..

4 hours ago Awim Afandi
awak
jgn off lagi
kejap2
boleh ?

4 hours agoAwim Afandi
plissssssss

4 hours ago Fernando Syariz Pettini
apa dia..

4 hours ago Awim Afandi
jgn mrh
kejap je

4 hours ago Fernando Syariz Pettini
x marah pun..
apa dia?

4 hours ago Awim Afandi
ni tgok ni
http://awimafandi.blogspot.com/2011/05/last-day-jumpa-comot.html
haha .
k lah . tc
bye

4 hours ago Fernando Syariz Pettini
hati saya sebak sangat..
saya kena off..
x boleh lagi macam nie..
im sorry..
pape text saya..
nak off..
imysm..

4 hours ago Awim Afandi
k . sorry
bye

a w i m a f a n d i b a i k , Kthanksbye .

6 ulasan:

  1. GOSH ! dyla please be strong, im always here for you.

    BalasPadam
  2. hm thanks :( dyla sedih :( dyla da penat nagis :(

    BalasPadam
  3. dont be sad, try handle cara baik kay ? i knw you can be more strong. if ada problem just let it be dear :)

    BalasPadam
  4. haihh kenapalah kene jadi mcm ni :( dyla try chil tapi hati rasa sakit. bila igt rasa sakit sgt tapi taleh nk nangis. benda tu mcm terpendam :'(

    BalasPadam
  5. jgn pendam sangat, nanti you yang tak tahan nak menanggung. better korang slow talk and try solve anything okay ? you can do it ! come on dyla wake up !

    BalasPadam
  6. nk solve? kalau betul dia mmg curang cane?

    BalasPadam