do read peoplezz

6 Mei 2011

KESIAN



       Kalau dilihat dari belakang mungkin tak nampak raut wajah aku yang aduhai kecewa lagi merana ! kesian awak dyla yazid. awak kene tipu ! oh tidakkkk !

        Okay sabar. tarik nafas dalam dalam and lepas.. fuhhh!!! berat kepala aku nk fikir masalah ni. syukur ada rakan rakan yg sentiasa disisi. thanks semua. mungkin pada luaran aku ilek je muka seposen je tapi ni dalam hati ni berdarah bhaii. haihh kenapa la semua ni jadi? aku sendiri pun tanak tapi itu namanya takdir. ala semua chill okay. duduk diam diam dan bertenang.

        Jujur saya katakan disini saya tak ada perasaan kat awak lagi. sampai sini jela hubungan kita ye SD. thanks semua masa kita bersama. saya sangat hargai semua itu. terima kasih banyak banyak. awak la insan yang mengajar saya apa itu setia. first time long distance relationship kann. haha sabar dyla jangan menangis. saya tahu awak kuat. awak kan SUPERDYLA SUPERGIRL !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan