do read peoplezz

15 Mei 2011

STOP PRETENDING DYLA YAZID!



*Aku da penat nak menipu diri sendiri. sepatutnya kau lebih mengerti sebab bukan senang nak melupakan benda ni dalam sekelip mata. bukan mudah nak menghapuskan segala sakit yang kau bagi. 

Selama ni aku yang bodoh sebab tak nampak apa yang terjadi. aku buta tak tahu menilai tapi kau lagi buta sebab tak nampak sayang aku pada kau. ini yg dikatakan salah faham?! oh lupa. aku bodoh kan sebab sayang kau sangat sangat. bila aku tanya kau tanak mengaku. bukti da ada depan mata! sekarang siapa aku nak percaya?!

Awak tahu tak,mmg sakit bila kita suka seseorang tapi tak tahu mcm mana nak meluahkan tapi lagi sakit bila tahu bf kita bukan main curang. awak jatuh cinta kat salah org. awak tahu kan dia milik saya tapi kenapa nak buat mcm ni? jgn fikir perasaan sendiri. saya juga seorang manusia yg pasti akan menangis bila kecewa.

Dah terlambat nk pulihkan keadaan. benda da jadi. hati saya dah parah. kalau bawa g hospital pun mesti doktor geleng kepala. aduduhhhhhhh dyla yazid sabar ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan