do read peoplezz

23 Jul 2011

DUIT DAN DUIT DAN DUIT !

 

     Mana nak cari duit ni? aduduhh rasa macam batu hempap kepala tade duit. takan nak pegi jual bontot pulak? hahahaha bangang doh dyla. okay look at the picture now. 'TIADA CARA UNTUK MENJADI JUTAWAN DALAM MASA SINGKAT'. memang la betul tu. ingat duit jatuh dari langit? aku rasa kalau jatuh dari langit memang la orang melayu dok tadah tangan sepanjang masa. tengok la kes lori duit syiling terbalik hari tu. haaa bukan main orang melayu cangkung mengutip. terang terang duit syiling tu bukan milik kita tapi sebab duit punya pasal kita sanggup sapu muka dengan taik dan tak malu mengambilnya. pffftttt


    Apa benda yang boleh dapat duit dengan banyak dan sekelip mata? merompak? harhar bijak otak kau dyla. sangat bijak untuk menghumban kau ke dalam penjara. haha ala mak aku cakap kalau nak buat apa pun pastikan berjaya walaupun merompak. yela kalau kau merompak pastikan kau merompak dengan penuh jayanya dan tidak terkantoi. hahaha kan kan? tak senonoh mak aku. hahaha tape mak aku hanya memberi satu contoh untuk berjaya.


    Sebenarnya nak duit senang je rakan rakan. belajar rajin rajin , kerja yang dapat gaji banyak lepas tu kita enjoyyyy !!! hahaha memang la tapi tu berapa tahun lagi? eh kejap kejap , kalau keje doktor sakit tuan dapat gaji banyak tak? wuahuahuahuaaaa YA ALLAH dyla baik kau taubat cepat cepat. gatal anak encik yazid ni. hahahahahahaha 


   Okay okay sempena bulan ramadhan yang bakal menjelang ni mudah mudahan allah mengurniakan nikmat rezeki iaitu duit yang banyaknya. ishhh dyla amal tak buat duit kau nak. insyaallah akan aku kerjakan mana amal amal yang banyak tertinggal ni. amin. doa doa kan la ye semua :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan