do read peoplezz

12 Jul 2011

THIS IS LOVE !

                                                         
                                                  * IN LOVE WITH HIM *

     Lihatlah dunia! kini saya sedang bahagia melalui hari hari bersama boyfriend tersayang. *ehem future husband! hahaha ye saya bahagia bersama dia. ek eleh mesti orang cakap dyla tu asek asek buat post pasal bf dia. hahaha lantak aku la kan kan ?

    SYARIZ DARWIN,terima kasih sebab balik untuk jumpa saya walaupun satu malaysia kecoh pasal perhimpunan bersih. hahaha hamek kau lepas tu dari melaka nak balik shah alam jamm gilababi pastu kita berdua tension punya pasal merokok sampai lebam dalam kereta. hahaha

    Seriously saya takan lupa semua apa yang dah kita lalui bersama,kenangan kita dan semua semua la. *ehem ehemmmmm -.-' hahaha now awak da balik kelantan :( tape baby , i tunggu you. i tunggu syariz darwin i balik :')

     Disini saya NUR ADILLA BT MUHAMMAD YAZID berjanji akan berkahwin dengan SYARIZ DARWIN RIDHWAN LIM lagi 7 tahun ! hahaha gatal la kau ni dyla. kbyeeeee

                                                   -   SEKIAN  -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan