do read peoplezz

20 Ogo 2011

STUPID THINGS!










    Eeeee sweet kan? hahaha saya dapat gambar ni dekat external syariz darwin. dia kata kat saya dia takda simpan gamba awim afandi tapi malang semalam dia tertinggal external dalam beg saya dan saya pun tiba tiba tangan gatal nak check apa yg ada and i found this! jyeaaahhhh

     Syariz darwin cakap dia tade pape dgn awim afandi tapi bila tgk gambar tu macam mesra je kan? come on la tak payah nak tipu. kalau da asek keluar bersama walaupun tak berdua tapi pasti mewujudkan perasaan suka. sang perempuan da megaku yang dia suka tapi si jantan ni tanak mengaku yg dia tu memang menyundal.

       Demi menyelamatkan keadaan syariz darwin pun mengata itu dan ini. susah saya nak percaya. ahhh go die people. now saya dah tade pape da dgn dia. saya gembira. bhahahaha u cry i smile. lalalalalalalala

2 ulasan: