do read peoplezz

15 Apr 2011

COKE AHHHH



    Oh my babycoke , im so in love with you! baby i want you! okay aku boleh minum lagi banyak dari girl in the pic ni minum! im so addicted to coca cola and boleh minum non stop smpai perut kembung! haha tapi aku tetiba rasa nk search cari apa yg buat aku macam mabuk asyik nk minum je air berkarbonat ni andand aku still igt ex bf aku pernah cakap yg dalam coke ni ada darah sebab tu ketagih. haha kalau ada darah habis aa semua jadi raja bersiung tumbuh taring! ngee

    okay apa yg aku tahu gas dalam coke ni sgt la kuat sebab aku pernah tgk tv yg setin coke boleh bersihkan dan  kilatkan serta putihkan jamban yg berbulan tak berbasuh! haha whoaa hebat tak? hahaha okay semestinya kat dalam coke ni ada gula. tak silap aku dalam setin coke kat dalam dia ada 14 sudu gula. ini fakta betul ye kalian. so bayangkan korang makan gula sebanyak 14 sudu! hahahah kan da sama cm minum coke! haha

     korang tahu tak yg dekat dalam coke ni ada caffeine and caffeine yg kat dalam coke ni harmful ? yee ini aku nk bgtau yg caffeine yg ada dalam coke tak sama mcm caffeine yg dalam kopi tu sebab caffeine ni dia da genetically modofied and unsafe . hah amek kau! and caffeine yg ada dalam coke ni boleh menyebabkan penyakit berbahaya! agak agak korang nk menuju alam barzakh cepat korang minumla bebanyak yee.hiaokhiaok lepastu kalau bagi lelaki pula,air ni akan effect korang punya sperm quality ! korang kalau minum banyak banyak coke ni nnti korang punya sperm sikit and peluang untuk persenyawaan bersama ovum sangat la rendah maka korang wahai kaum lelaki akan menjadi mandul ! nak?! hahaha

     yeahh aku pun telah cuba berusaha untuk mengurangkan minum air berkarbonat ni. aku tanak nnti kene kencing manis. hahaha tak rela kaki kene potong. korang pun sama sama la ye jgn minum da! amalkan hidup sihat! no carbonated drinks! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan