do read peoplezz

22 Mei 2011

BABYLOVE.



           Hi semua! ececeh gedik pula dyla. haha eee lama da tak godek godek blog dan harini tangan aku sangat la rajin nak nk edit blog *baca buku malas -.-

            Cuba anda semua scroll ke bawah dan lihat, TADDAAA! ada gamba baby kan kat bawah post? hahaha thats my baby wity my beloved honey,syariz darwin! hahaha pandai kan aku buat anak tak payah ehem ehem? hahaha sial je ayat. tu la dyla ni gatal sangat nak kawen padahal umur baru 17. siap cakap kat mak aku lagi tu nak kawen. hahaha macam macam la aku ni*SPM tak habis lagi -.-

             Comel tak baby tu? baby tu adalah hasil muka aku ngan muka ngan bf aku la. well aku kan comel mesti anak comel! haha perasan lebih doh! padahal pic baby tu putih melepak. bongok aa aku asian doh. tak main aa mat saleh -.- tapi aku tak tahu nak letak nama kat baby tu sebab aku pun tak tahu nama apa yg sedap sedap. haha tape aa nanti aku tanya bf aku. biar dia pilih nama. haha gedik betul la dyla ni. dah dah pg study! kbyeee peoplezzz :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan