do read peoplezz

14 Jun 2011

SAKIT JIWA SAKIT OTAK !


      Haih tak habis habis masalah datang menyemak. kuat ke aku nak hadapi semua ni? sabar dyla sabar. memang da lama da memendam perasaan tapi nak meletupnya tak tahu la pula. tu pasal hati selalu tak tenteram. gundah gulana dibuatnya saya. tiba tiba aku rindu waktu dulu. rasanya dulu aku lagi kuat hadapi semua ni. entah mana hilang semua semangat tu. terbang ditiup angin atau berlalu bersama masa beredar?

      Aku tak suka menuding jari dan menyalahkan orang lain walaupun yang pastinya memang itu salah mereka. aku cuba mencari mana silapnya sampai diri sendiri terlalu lemah untuk berdiri. aku sebaik mungkin mencari jalan penyelesaian yang terbaik tetapi makin aku berdiam diri makin manusia kuat mengeji. memangkah manusia dicipta dengan perangai busuk hati?

      Susah nak cakap bila berbicara soal perasaan ni. ye memang kau suka dia and benda tu tak boleh nak dielak sebab natural feelings kan tapi cuba bayangkan kau kat tempat aku dan kau lalui semua ni? kau tak rasa semua ni. kau tak rasa apa yang aku rasa. kita berbeza. sangat berbeza.

     
             Look at me. You may think you see who I really am, but you'll never know me.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan