do read peoplezz

20 Nov 2011

CELAKA



Apa punya celaka aku pg baca balik benda haram jadah semua tu! sumpah hancur hati aku. lagi sekali aku rasa macam tak ada hati. even benda tu da lama tapi bila aku baca aku rasa macam baru je jadi. aku ingat lagi , time tu aku tgh busy utk last training teater. semua org stress then bila ptg aku balik aku pun online as usual. selalunya aku memang jarang on dia punya fb sebab bg aku benda tu privacy. dalam sejam aku on fb aku pun off sebab nak kemas barang teater then buat benda lain. malam tu dalam pukul 11 aku on fb balik. time tu aku nak update blog and dia pula otw balik s.alam. lama gila aku tak jumpa dia. berbulan jugalah. entah kenapa aku nak post pasal adik dia tapi adik dia block aku pasal ada kes. aku pun on fb dia sebab nak stalk adik dia and tiba tiba aku terasa macam nak check inbox dia then benda celaka tu la aku jumpa! sumpah ranap gila hati aku. aku nangis gila gila time tu. rasa mcm diri bodoh sgt sebab before tu aku da perasan da dorang ni semacam je. eeee WTF sumpah tension gila. esoknya aku pg training teater dgn muka sememeh lepas tu tak masuk kelas then training kene ulang banyak kali sampai aku rasa penat gila babi. weh celaka la nak ingat balik. apa sial sekarang aku tgh chat ngan khoo pasal korang! weh celaka blah la dari hidup aku!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan