do read peoplezz

20 Nov 2011

FUHH SKYPEE


DYLA YAZID


Hi semua ,
tangan saya rasa gatal je nak update blog padahal ntah apa apa yg ditulis. saja je nak lepaskan perasaan. sebenarnya saya nak bgtau yg malam tadi saya buka skype then saya jumpa ni! jeng jeng jeng!








SYAMRIZ ELPHIN

okay this is so funny. ni time saya skype dgn syamriz elphin ridhwan lim. ada banyak lagi tapi saya rasa awak semua pun mst malas nak baca kan? haha so ni je la yg dapat dipaparkan. maigod bila baca balik rasa macam lawak gila kot. hahaha sekarang kami da tak kawan sgt memandangkan masing masing da ada own partner. tegur pun jarang sekali. haha apa apa pun semua ni memories yg tak akan nk lupa macam tu je. macam mana la kan flirt dgn adik sekali dapat abang! aisehhh. ni semua sekadar hiburan semata okay. cerita lama da tak payah ingat. haha apa apa pun kalau saya kawen dgn bf saya maka syamriz akan menjadi adik ipar saya! wakakaka hebat kan? :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan