do read peoplezz

18 Nov 2011

RINDU



     

        Apa ini?

Inilah gambar kekasih hati , syariz darwin ridhwan lim. masuk hari ini dah 10 bulan 2 minggu dan 4 hari aku couple dgn dia. tak la lama sgt. masa berlalu begitu cepat. rupa rupanya da banyak benda aku lalui dgn dia. semua masalah kami kongsi bersama sama. aku dgn dia takde rahsia tapi bukan bermakna aku 100% percaya dengan dia! aku tanak percaya dia sebab aku takut nanti benda yg sama jadi lagi. walaupun bukan salah dia tapi sekali terluka susah nak ubati.


Sebenarnya aku tulis pasal dia ni sebab baru aku sedar yang bila dia takde bersama dgn aku time tu la aku rasa mcm rindu sgt dekat dia. aku rasa aku perlukan dia sgt. aku pernah rasa benda ni bila dulu dia belajar tapi skrg aku tanak rasa da. berhari hari tak jumpa rasa macam nak mati. aku sebenarnya waktu otp dgn dia aku nak cakap yg aku rindu tapi mcm berat je. aku rasa mcm sebak sgt dgr suara dia. aku nangis lepas tu aku tahan suara aku. aku tanak dia tahu aku nangis. kesian kan aku?


Nanti kalau dia call lagi aku nak bgtau dia yg aku rindu semua pasal dia. aku rindu waktu waktu aku lepak dengan dia. aku rindu bila dia cium dahi aku. banyak lagi kalau nak cakap kan tapi kalau betul dia sayang aku mesti dia tahu apa yg aku rasa. fuhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan