do read peoplezz

11 Apr 2012

KAWAN


  Che Dio vi benedica  

  apabila kami betiga buat muka comel cenggini. dyla hada fatin

 aku tahu aku gemok. thanks

 dan sememangnya aku suka buat muka cenggitu

 well dari kecik berkawan skrg dia dh belajar kt uitm. cepat masa berlalu kan?

 motif? entah la. hahaha

 muka kentut. hahaha nyampah pulak aku tgk muka dua ekor ni. hahaha

 comel kan aku? ala piggy piggy ala babi babi hahahaha

 bila hada da belanja mcd dan kenyang. akhirnya tercapai jugak hasrat aku nak makan kiwi berry ;)

 okay aku tahu nampak macam sedut kan? haha babi betul gamba ni. tape baru sexy! hahaha

muka aku bila rasa comel dan snap picture sendiri. maluuuu hahaha

hahaha nak cover gemuk duduk hujung skali.sila cuba kalau anda overwight. haha


Rasanya dah berbelas tahun aku kawan dgn dorang ni. dari umur aku 5 tahun sampai la skrg umur aku 18 tahun. lamanyaaaa


 *Aku pernah tarik seluar hada time darjah 2 depan syakir lepastu hada tak pakai panties.haha
 *Aku main api dengan dorang ni dalam rumah lepastu kene sebat dgn mak.haha
 *Aku bakar ikan kat padang guna daun kering pastu dorang ni makan. 
 *Aku pukul hada bila berebut basikal ngan dia padahal memang basikal hada.
 *Aku pg desa waterpark ngan ika pastu ngorat budak lelaki.
 *Hada ckp dia suka ijam aku gebang bgtau kat budak budak lepastu dia tanak kawan aku.
 *Aku makan biskut aiskrim ika time bulan puasa lepastu dia pukul aku. sobsss


Sebenarnya banyak lagi cerita tapi aku tahu korang pun da naik muak kan? hahaha tapi kan macam tak percaya yang kami da besar da. ika boleh drive bwk aku ngan hada jalan jalan. dia pun da blaja kat uitm kuala pilah. aku dgn hada jela tunggu masa.nanti semua da jauh. sobssss :'( ishhh aku malas nak post pasal dua ekor ni tapi sebab hada pun nak post kat blog apalagi lawan la balik. thanks hada belanja mcd tadi. hahaha kbye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan