do read peoplezz

2 Jan 2012

1 JAN 2012




SELAMAT DATANG 2012!


Alhamdulillah 1 jan 2012 hubungan aku dengan SYARIZ DARWIN RIDHWAN LIM da masuk setahun. bahagia rasa malam new year sambut anniversary sekali. hehe well selama setahun memang aku mengenali dia dengan lebih rapat. tahu perangai baik buruk dia. hahaha memang ada yg buruk punya! *dia suka korek hidung lepas tu kesat kat aku-.- cukup la aku katakan bahawa aku bahagia hidup dengan dia. aku gembira menghabiskan masa dengan dia walaupun berjam jam. aku rasa kami boleh bersama walau susah atau senang sebab aku tahu dia jujur. terus terang aku cakap yang aku serious dengan dan berharap satu hari nanti kami akan kahwin :')


Bie , sempena tahun baru ni i harap kita sama sama dapat capai impian kita. i janji i akan sentiasa akan berada di samping you tak kira susah dan senang. biar kita kongsi tawa dan duka sama sama. hm i nak kita lupakan kisah kisah yg tak berapa 'bagus' lagi lagi pasal hal yang berkait dgn perasaan. you tahu kan maksud i? bie, i sayangkan you sangat sangat bie. i sanggup buat apa saja untuk you. i tak tahu kenapa i gilakan you sgt tapi yang i tahu you banyak mengajar i erti kehidupan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan