do read peoplezz

21 Jan 2012

BARU

                                                            Che Dio vi benedica



Pembuka kata aku mulakan dengan bahasa italy di atas gambar yang aku beri buat semua pembaca untuk melihat hasil seni bernama manusia..

'Che Dio vi benedica' bermaksud 'semoga ALLAH merahmati kamu'. Aku mendoakan ALLAH merahmati kalian semua saat membaca blog ini. Ada diantara temanku yang bertanya kenapa bahasa italy menjadi pilihan? jujur bukan aku mahu mengagungkan bahasa luar tetapi aku merasakan bahasa tidak menjadi satu masalah untuk berhubung. Aku masih lagi anak MELAYU yang meminati bidang sastera. Lagipun aku sangat meminati VENICE yang terkenal dengan bangunan usang itu. Berbalik kepada asalnya, aku memutuskan untuk menjadi 'halimunan' tiap kali 'berbicara' dengan kalian. Entah aku tidak pasti kenapa tapi segala 'sampah sarap' sudah aku campak jauh dari blog ini tetapi apa yang pasti disini aku akan mencoretkan setiap isi harga kehidupan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan